KÖVESD...!







PLAYER




BIOGRÁFIA

1983 December első napján született Magyarország ismert fürdővárosában Gyulán.
2001 óta foglalkozik a lemezek pörgetésével. Kedvenc zenei stílusa a tech-house.
2007 óta rengeteg remixet, illetve saját zenét készített.
A 2008-as év végefelé létrehozott egy másik projektet, a Krtek Elektronikát, mely a kicsit keményebb, "döngetősebb" tech-house stílust képviseli.
2009 júniusában szerződést kötött vele az angliai Stavious Records - független netlabel. Még ez év novemberében (az ugyancsak békés megyei lakosú) DJ Tomucával létrehozott egy house projektet, a San Salvador-t, mely remixek elsősorban hobbiremixeknek indultak, végül nem várt sikert arattak. A remixek sikerein felbuzdulva elkészült a projekt első saját dala, melyet ugyancsak az angliai Stavious Records jelentetett meg. Ez volt a "Mundo Salsa". A dal annyira jól teljesített, hogy pár hétig a MAHASZ listán is szerepelt.
2010 nyarán elkészült a "Mundo Salsa - Summer Edition" maxi, mely az eredeti verzión kívül pár új remixet is tartalmazott. Ahogy teltek-múltak a hónapok, valahogy feledésbe merült a San Salvador projekt. Végül megszünt.
2010 februárjában a békéscsabai DJ Szekával elkészítették a német Kissogram együttes 'The Deserter' című dalának bootleg remixét, ami még a Kissogram-os srácoknak is tetszett.
2011 Szeptemberétől - a Stavious Records-t leváltva - független netlabel-eknél, majd 2012 május 1-től saját kiadójánál, a Neverlose Music-nál jelennek meg új szerzeményei.

Néhány club, ahol megfordult (a teljesség igénye nélkül):

- Avant Garde (Gyula)
- Macho Club & Pub (Gyula)
- Csirió Music Cafe (Gyula)
- Iparrock Club (Gyula)
- Phoenix Club (Csanádapáca)
- Boki Pub (Kötegyán)
- New Kisfényes (Körösladány)
- Bisztró Disco (Kétegyháza)
- Bacardi (Gyula)
- Club Malibu (Sarkadkeresztúr)
- Jolly (Méhkerék)
- Papa Joe (Újkígyós)
- Club 51 (Békéscsaba)
- Öreg Halász (Köröstarcsa)
- Kishangya (Békéscsaba)
- Ring Disco (Mezőberény)
- Club 66 (Mezőtúr)

EZ VOLT 2010 + SZILVESZTERI MEGLEPI

Amint azt megigértem, a két ünnep között jelentkezek egy utolsó - 2010-es -bejegyzéssel. Nos eléggé nyögvenyelősen indult ez a 2010-es esztendő, de annál pörgősebben ért véget. Év elején ugyanis innen-onnan kaptam pár negatív kritikát is a zenekészítési szokásaimmal kapcsolatban. Sok helyen hangoztattam már, hogy semmi gondom nincs a negatív kritikával, sőt időnként ezek a kritikák ösztönöznek újabb zenék, újabb stílusok létrehozásában. Akkor van probléma, ha az illető, aki kritizál, csak egy egyszerű kívülálló - tehát köze nincs a zenéhez, illetve annak elkészítésében. Sőt továbbmegyek: akkor van a legnagyobb probléma, ha az illető tiszteletlenül, alpári stílusban mond véleményt. Na hát ilyenből év elején volt jópár.
Tavasszal szembesültem azzal a ténnyel, hogy a Green Velvet - Destination Unknown bootlegemet elég sok hazai "nagy név" is játssza. Érdekes volt számomra, ugyanis az a kutyulmányom 2009 októberi gyártmány és hát abban a hitben voltam, hogy már a kutya farka nem emlékszik rá. Ennek ellenére sokan nyomták. Csak egy pár nevet említenék, akiket kihagynék, azoktól elnézést kérek: NewL, Szeka, Bozókyék, Szatmári, Hamvai...és még sokan mások. Rengeteg üzenetet is kaptam facebook-on, illetve twitteren, amit így utólag is nagyon szépen köszönök! Hatalmas megtiszteltetés ez nekem, még annak ellenére is, hogy a felsorolt (és nem felsorolt) nevek közt bizony vannak páran, akiknek a stílusuk nem igazán áll hozzám közel.
A Green Velvet bootleg után Dj Szeka barátommal elkészítettük a Kissogram együttes Ratatatájának bootleg remixét, amire még a Kissogram-os srácok is nyomtak Németországból egy "lájkot". Azt is sok Dj nyomta - ezért is maximális köszönet!
Aztán egy Ír zenekar - bizonyos Blumenkraft - meghírdetett egy remixversenyt, melyre csupán poénból jelentkeztem. Remixversenyre ugyanis már évek óta nem jelentkeztem, ezért is volt kihívás számomra. Tulajdonképpen kíváncsi is voltam rá, hogy mit tudok, illetve mennyit fejlődtem az elmúlt évek során. A végeredmény engem is megdöbbentett, ugyanis a száz-valahány beérkezett pályaműből ötödik lettem. :)
Ezek után elővettem egyik régi kedvenc dalomat, a Kosheen - Hide U-ját és megremixeltem azt is. Nem várt sikere lett az átiratnak, sokan is játszották és ahogy tapasztaltam a bulikon, eléggé jól elvannak vele a partyféjszek. :) Maximum respect nekik is! :)
Augusztusban megjelent az új kislemezem, a Freshmaker, melynek remixeket tartalmazó kiadására nem kell már sokat várni.
Szeptember elején az ugyancsak gyulai székhelyű Fall Attack zenekarral ellátogattam Székelyföldre, azon belül Kovásznára, ahol három igen kellemes napot tölthettem el.
Hazaérve, kipihent fejjel nekiláttam 4 új bootleg remixnek. Az egyik a Benassi Bros feat Sandy - Illusion-jéből készült. Pár Dj kolléga a bootleg remix nyilvánosságra hozatalának napján rá is tette a mancsát a cuccra. :) A másik a Tomaz Vs. Filterheadz - Sunshine. A harmadik a The Ones - Flawless. A negyedik pedig Marco Bailey - Ipanema. A Marco Bailey cuccomra NewL koma is felfigyelt. Remélem játszotta is. :)
Na és el is érkeztünk az év utolsó bootleg-mash up-remixéhez, amely a Yolanda Be Cool Vs. Fedde Le Grand & Mr. V - We no speak Back 'n' Forth címre hallgat. Történt ugyanis, hogy pár héttel eme szerzemény elkészülte előtt megcsináltam a Yolanda-zenét, és hát ahogy tapasztaltam, eléggé "kopaszra" meg indokolatlanul hosszúra sikeredett. Ezért fogtam a Back 'n' Forth acapellát, és rövidebbre vágva a Yolanda-kutyulékot, újragyurmáztam. A próbálkozás olyannyira jól sikerült, hogy rengeteg Dj-nek tetszik. Külön megtiszteltetés számomra, hogy a legelső "lájkoló" maga Náksi Attis volt! :)
Egy szó, mint száz, sikeres évet zárhatok. Köszönöm mindenkinek, aki velem volt ebben az évben, aki velem bulizott, aki segített és aki kritizált (kulturáltan persze), remélem 2011-ben is számíthatok rátok - ti is számíthattok rám!

SZILVESZTERI MEGLEPI

Szeka úrral nyáron összedobtunk két zenécskét, melyeket nem igazán hoztunk nyilvánosságra. Fogadjátok most ezt a két tracket tőlünk szeretettel!

LETÖLTÉS

Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése