KÖVESD...!







PLAYER




BIOGRÁFIA

1983 December első napján született Magyarország ismert fürdővárosában Gyulán.
2001 óta foglalkozik a lemezek pörgetésével. Kedvenc zenei stílusa a tech-house.
2007 óta rengeteg remixet, illetve saját zenét készített.
A 2008-as év végefelé létrehozott egy másik projektet, a Krtek Elektronikát, mely a kicsit keményebb, "döngetősebb" tech-house stílust képviseli.
2009 júniusában szerződést kötött vele az angliai Stavious Records - független netlabel. Még ez év novemberében (az ugyancsak békés megyei lakosú) DJ Tomucával létrehozott egy house projektet, a San Salvador-t, mely remixek elsősorban hobbiremixeknek indultak, végül nem várt sikert arattak. A remixek sikerein felbuzdulva elkészült a projekt első saját dala, melyet ugyancsak az angliai Stavious Records jelentetett meg. Ez volt a "Mundo Salsa". A dal annyira jól teljesített, hogy pár hétig a MAHASZ listán is szerepelt.
2010 nyarán elkészült a "Mundo Salsa - Summer Edition" maxi, mely az eredeti verzión kívül pár új remixet is tartalmazott. Ahogy teltek-múltak a hónapok, valahogy feledésbe merült a San Salvador projekt. Végül megszünt.
2010 februárjában a békéscsabai DJ Szekával elkészítették a német Kissogram együttes 'The Deserter' című dalának bootleg remixét, ami még a Kissogram-os srácoknak is tetszett.
2011 Szeptemberétől - a Stavious Records-t leváltva - független netlabel-eknél, majd 2012 május 1-től saját kiadójánál, a Neverlose Music-nál jelennek meg új szerzeményei.

Néhány club, ahol megfordult (a teljesség igénye nélkül):

- Avant Garde (Gyula)
- Macho Club & Pub (Gyula)
- Csirió Music Cafe (Gyula)
- Iparrock Club (Gyula)
- Phoenix Club (Csanádapáca)
- Boki Pub (Kötegyán)
- New Kisfényes (Körösladány)
- Bisztró Disco (Kétegyháza)
- Bacardi (Gyula)
- Club Malibu (Sarkadkeresztúr)
- Jolly (Méhkerék)
- Papa Joe (Újkígyós)
- Club 51 (Békéscsaba)
- Öreg Halász (Köröstarcsa)
- Kishangya (Békéscsaba)
- Ring Disco (Mezőberény)
- Club 66 (Mezőtúr)

EZ VOLT 2012


Ismét eltelt egy év. Mint minden év végén, idén is összefoglalom egy blogbejegyzésben az óévben történt - számomra - említésre méltó eseményeket, melyeknek részesei lehettem. Idén is kaptam hideget is, meleget is. Ért negatív és pozitív hatás is elég rendesen. 

***

A legnagyobb pozitív dolog idén, ami történt velem, az egyértelműen a kislányom, Andika érkezése. Elképesztő, hogy mennyire meg tudja változtatni egy ember életét egy baba születése - természetesen pozitívan.

***

Idén igencsak mozgalmas volt a zenei tevékenységem: Több hangzást is kipróbáltam, de természetesen maradtam a fő műfajomnál, a tech house-nál. Rengeteg megjelenésem volt a Drugstore Records-nál a Face Recordings-nál és június 1-től a saját kiadómnál, a Neverlose Music-nál.

***

Volt szerencsém sok DJ-vel, producerrel együtt dolgozni. Az év két legkiemelkedőbb sikerű trackje egyértelműen a DJ Szeka közreműködésével készített Disco Vibe és a Run DMC - My Adidas bootleg remixem volt, melyet Magyarország egyik legnépszerűbb techno DJ-jével, DJ NewL-lal követtem el.


***

Számomra az év bulija - amin, mint vendég vettem részt: Az augusztusi Unique Fesztivál, melyet a Budai Várban rendeztek meg. E fesztiválra természetesen a Scooter együttes koncertje miatt látogattam el. Mondhatni az volt a csapat magyarországi koncertjei közül az egyik legjobb. Mind tracklistában, mind pedig szervezésben. Koncert után pedig a személyes találkozás, fotó és pár szó a Scooter tagjaival. Jó kis este volt. Az év bulija pedig, amin mint fellépő DJ vehettem részt, az az október 20-án a budapesti Viper Room-ban megrendezett Scooter Tribute Party volt. Nem is azért, mert kedvenc együttesem, a Scooter zenéiről szólt az az este, hanem mert akkor arra az egy estére szakítottam a hagyományaimmal és tech house helyett hardstyle-t és jumpstyle-t játszottam két és fél órán keresztül. Igazi kihívás volt számomra - rendesen izgultam is a buli előtt, de a visszajelzések alapján igencsak jóra sikeredett - nem csak a szettem, hanem az egész buli is. Aznap este annyi, de annyi pozitív visszajelzést kaptam az ott bulizó vendégektől, mint 11 év DJ tevékenység után egyszer sem. Nagyon jó volt. Rengetegen megállítottak egy közös fotóra vagy egy pár jó szóra. Zseniális este volt!!


***

Összefoglalva tehát: Sikeres évet zárhatok.
Persze idén is előfordult pár illető, aki kihasználta a "jófejségemet" és fűt-fát igért, csak, hogy készítsek nekik 
ezt vagy azt, de tanultam az esetekből. Előfordult, hogy kért tőlem egy illető (nevet nem említek) pár ütem loop-ot, hogy otthon készít egy zenei alapot, aztán elküldi az általa elkészített alapot, én is meggyúrogatom kicsit, és kiadjuk, mint közös számot. Természetesen küldtem neki, mert hát "jófej" vagyok. Két napra rá, már saját zeneként hírdette a kétperces Soundcloud-részletét a Facebook-on és mivel "nagymenőnek" számít, még arra a kezdetleges, kidolgozatlan valamire is rengeteg Like-ot kapott. Persze, ha ugyanazt a részletet én osztottam volna meg a saját nevem alatt, a kutyát nem érdekelte volna. :)
Aztán voltak a mára már "klasszikusnak" számító "fellépés-szervezéses" szivatások is ("majd szólok, ha lesz valami" és társaik) és még sorolhatnám.Természetesen nem szándékozom elrontani eme bejegyzés örömteli, nosztalgiázós hangulatát pár negatív gondolattal - pedig mesélhetnék bőven, de most nem teszem.
Lényeg a lényeg: Ezek a negatív dolgok, ha úgy tetszik szivatások, csak megerősítettek és rájöttem, hogy nem mindig kell "jófej" lenni.

***


És így a poszt végén mivel is fejezhetném be, mint amivel már tavaly is befejeztem az év utolsó bejegyzését:
Neverlose volt, van és lesz!

Sikerekben gazdag 2013-at Mindenkinek!